Administrator
Jako, że chcemy, aby to forum wytrzymało jak najdłużej - administracja stworzyła regulamin korzystania z forum:
1. Wulgaryzmy są tutaj niedopuszczalne. Jeśli takowy wpiszesz - zostanie ocenzurowany, a do tego otrzymasz ostrzeżenie.
2. Chcesz zmienić nick? Bez urzekającej historii dla Admina nic nie zdziałasz.
3. Zabrania się rozpoczynania off-topu w nieodpowiednich do tego miejscach.
4. Nie pisz więcej niż trzech znaków interpunkcyjnych na zdanie. Chcemy zachować estetykę.
5. Nie truj pupy Adminowi/Modowi o to, że chcesz zostać członkiem team' u, jeśli jesteś z nami zaledwie kilka dni.
6. Nie double-postuj, istnieje taka opcja, jak edytowanie.
7. Maksymalne wymiary avatara to 170x170 pikseli. Nie chcemy przecież rozciągać forum.
8. Umieszczaj w postach niewielkie obrazy, by nie "powiększać" forum i odbierać mu estetyczności.
9. Zachowujemy poprawność interpunkcyjną, językową i gramatyczną.
10. Reklamowanie innych forów jest zabronione.
11. Jeśli otrzymałeś osta - nie pluj się do Administracji, pogorszysz sytuację i zarobisz kolejnego.
12. Multikonta są surowo zabronione. Jeśli zostaniesz przyłapany na zrobieniu takowego, nie będziesz miał już możliwości powrotu w nasze szeregi.
13. Po zebraniu trzech ostrzeżeń - twój adres IP zostaje zbanowany na zawsze.
14. Dodawanie punktów innym osobom jest zabronione. U nas dodatnie traktujemy, jako pochwały, za np. pomoc, a odjemne - jako ostrzeżenia (ost/warn). Dodanie wybranej osobie "za nic" jest karane ostem.
15. Przestrzegaj regulaminu.
To ja jestem tu administratorem, nie zapominaj o tym, słoneczko. Mam prawo do zmoderowania cię moim kolorem. Zamiast psuć mój cenny czas dennymi pytaniami - skieruj się do regulaminu. :>
Offline